Junie❤️
Junie 4 år
Idag är dagen. Dagen man bävar för.
Jag brukade älska juni månad, den stod för sommarlov, födelsedagar, midsommarafton, grönska, vackra blommor, sol & bad.
Nu har man mest ont i magen och vill bara att den ska vara över.
Sorg är som en vågor. Man vet aldrig vilken av dem som kommer dra dig under ytan och få dig att tappa andan.
Tiden går men sorgen ligger där som ett tungt täcke. Jag kan inte tänka på allt vi gått miste om för då går jag sönder.
Mitt hjärta kommer aldrig bli helt igen men jag har lärt mig leva med det.
Som vi saknar dig älskade Junie! ❤️
