Japp, det har vi varit på idag. Väldigt trevligt, väldigt vackert, väldigt gott men alldels för dyrt om jag ska vara ärlig........
Vi låg inte vid poolen utan satt bara i restaurangen, men ville man ha en stor solbädd som de på taket kostade de €400
men då ingick en flaska champagne och en fruktsallad, som hittat ju!








Â
 Â
Â
Â

0