@Bungalow Fick hĂ€nga med dessa snygga tjejerna igĂ„r kvĂ€ll. Vi fick en vĂ€ldigt fin kvĂ€ll inne i Marbella med god mat och mycket prat, hade en hel del att gĂ„ igenom ;). Verkligen sĂ„ mysigt och sĂ„ kul att trĂ€ffa E igen. Â