Sol & värme
Det har bjudits på fantastiskt sommarväder sista dagarna, varmt & skönt och så vackert att man inte kan sluta njuta.
Men om man får beklaga sig lite så är har vi fortfarande ingen bil och pumpen är restnoterad på obestämd tid. Så vi
står utan bil ett par veckor till verkar det som. Funderar på att hämta hem den när Glenn åker till Spanien i nästa vecka
så jag kan köra i stan om det skulle krisa iaf. och hoppas den inte lägger av;) Det ställer till det för oss och jag är inte
glad att det tar sådan tid, de plus att det kommer kosta skjortan att få den fixad, bara pumpen kommer gå på 12,000 kr.
Men till något roligare, Simon & Taylor var hemma och hälsade på över midsommarhelgen, det blev mycket golf, fotboll,
träffa Oliver med familj och min mamma hann träffa Simon innan han åkte hem igen. En intensiv men rolig helg.






